Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013

Τίτλοι Τέλους

Να λοιπόν που φθάσαμε στο τέλος αυτού του μπλογκ. Δεν είναι συνηθισμένο να πράγμα ένα μπλογκ να κλείνει και να το αναγγέλλει έτσι, αλλά τι να γίνει, αφού η θεματική του είναι συγκεκριμένη και περιορισμένη κι αφού εξαντλήθηκε, ήρθε καιρός να κατεβάσουμε τα ρολά.

Και τώρα τι; Το μπλογκ αυτό κλείνει. Τι θα κάνω στην συνέχεια; Δύσκολη απόφαση. Απ' τη μια, είναι μια συνήθεια το να γράφω όταν έχω καιρό. Απ' την άλλη είναι καταπίεση, αφού πρέπει να βρεθεί θέμα. Σκέφτομαι λοιπόν να ανοίξω ένα καινούριο μπλογκ (στη διεύθυνση: http://gevseis.blogspot.com). Με θέμα συνταγές μαγειρικής! Περίεργο; Καθόλου. Έχω μαζέψει αρκετές. Κάποιες τις έχω δημοσιεύσει κι εδώ. Λέω λοιπόν ν' ανεβάζω σιγά σιγά τις συνταγές αυτές. Ενδιάμεσα όλο και θα υπάρχουν κι αναρτήσεις με σχολιασμό της επικαιρότητας. Και κάνα ταξιδιωτικό. Δεν τα εξάντλησα όλα όσα είχα στο νου μου. Εξάλλου είχα υποσχεθεί πως θα γράψω και για τη Μυτιλήνη, αλλά δεν μου βγήκε μέχρι σήμερα. Επίσης θα συνεχίσουν να μπαίνουν κάποια θέματα που διαβάζω και αφορούν τη Γερμανία. Τα θέματα δεν λείπουν. Τότε γιατί σήμερα κατεβάζω ρολά; Γιατί τέτοια μέρα πριν τρία χρόνια ήταν που ανοίξαμε πανιά κι είπα να το κάνω επετειακό.
Για το τέλος ένα υπέροχο ηλιοβασίλεμα από την Πέτρα. Μου τόστειλε το καλοκαίρι ιντερνετική φίλη όταν ήμουν εγώ στα ξένα και τώρα αντιστράφηκαν οι όροι και λέει πως το νοσταλγεί. Της το αφιερώνω. Και δεν έχει κι άδικο. Τύφλα νάχουν τόσα άλλα, γνωστά και φημισμένα. Καληνύχτα σας.

3 σχόλια:

  1. To blog σας με εχει συνοδεψει και στην Ελλαδα, και στη Γερμανια, όπυ μεταναστευσα. Σας ευχαριστώ και ευχομαι να συνεχισετε την παρουσια σας στο ιντερνετ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαριστουμε πολυ που μοιραστηκατε μαζι μας τις εμπειριες και τα ταξιδια σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ συνάδελφε θα μου λείψεις
    Όπως και η αγαπημένη μου Βαυαρία στην οποία με ταξίδευες τόσον καιρό

    Aufwiedersehen

    Ανδρέας Αθανασόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή